Marketing_01

Közösségi média stratégia

A megfelelő, egységes hatás érdekében minden márkakommunikáció alapját egy jól átgondolt stratégia képzi.
Egy alaposan kidolgozott terv nemcsak abban segít a vállalkozásnak, hogy nyomon tudjuk követni a célokat és azok teljesülését, hanem szerves részét képzi a marketingcsatornák által alkotott együttműködéseknek.

Hogyan is néz ki mindez nálunk?

– Először is alaposan átbeszéljük az üzlet céljait, piacát, versenyelőnyeit.
– Meghatározzuk azokat az irányokat, amik a marketingünket segíteni fogják. Kiemelt szerepet szánva a közösségi platformoknak.
– Végül példákon keresztül bemutatjuk azt a kommunikációs stílust, ami a leghatékonyabb munkához vezet.

marketing_02

Közösségi kommunikáció

Manapság nem elég jelen lenni a közösségi média platformjain, tisztában kell lennünk azokkal a kulcsfontosságú tényezőkkel, hogy pontosan kinek, mikor, mit és hogyan érdemes közölnünk. Ahhoz hogy, valódi közösséget teremtsünk fontos, hogy milyen háttérrel látjuk el a kommunikációnkat. Oldalunknak nem szabad elvesznie az újabb direkt reklámfelületek között.

Ezeket a folyamatokat visszük végig:

Felmérjük a vállalkozásod célcsoportját. Elengedhetetlen tudni azokat az információkat, hogy akiket megcélzunk és akikhez szólunk mire kiváncsiak, milyen témák érdeklik őket. Ezzel a munkafolyamattal ágyazunk meg a megfelelő kommunikációnak.
Amint meghatároztuk a célcsoportot, kiválasztjuk azokat a platformokat, ahol a vállalkozás jelen szeretne lenni.
Igény szerint teljes anyagokat gyártunk a kretív ötlettől egészen a megosztásig.
Kezeljük az oldalon történő aktivitásokat, hírdetéseket, kiemeléseket tehát építjük a közösséget.

marketing_03

Facebook-Instagram hírdetések

Fontosnak tartjuk, hogy kidolgozzuk és közösen átbeszéljük azokat a célokat amellyel a leghatékonyabban el tudjuk érni a kitűzött eredményeket. Ezek olyan kampánytervek, amik a legrövidebb idő alatt hozzák meg az elérni kívánt sikert. Egy csapatként dolgozunk a dinamikus fejlődésen és a célok megvalósításán, mint például a termékértékesítés és brandismertség növelése.

marketing_04

Tartalomgyártás

Fontosnak tartjuk, hogy kidolgozzuk és közösen átbeszéljük azokat a célokat amellyel a leghatékonyabban el tudjuk érni a kitűzött eredményeket. Ezek olyan kampánytervek, amik a legrövidebb idő alatt hozzák meg az elérni kívánt sikert. Egy csapatként dolgozunk a dinamikus fejlődésen és a célok megvalósításán, mint például a termékértékesítés és brandismertség növelése.